علائم اصلی دیابت و نفروپاتی دیابتی چیست؟
نوشته شده توسط : Andy

علائم اصلی دیابت و نفروپاتی دیابتی چیست؟

در حال حاضر با توسعه جامعه، کیفیت زندگی افراد معمولی بیشتر افزایش می یابد و همچنین می تواند به افراد بیشتری مبتلا به دیابت و نفروپاتی شود. سپس به عنوان یک بیمار ما باید علائم بالینی را بدانیم و سپس می توانیم درمان را در زمان قبول پذیریم. تظاهرات بالینی دیابت:
1. بیشتر، بیشتر ادرار، غذا و کاهش وزن بنوشید
هنگامی که هیپرگلیسمی شدید رخ می دهد، نشانه های "سه و بیشتر و کمتر" در دیابت نوع 1 شایع تر است. علائم "سه و بیشتر و کمتر" وقتی که کتوز یا کتواسیدوز رخ می دهد، بیشتر نمایان می شود.
2. خستگی، چاقی
دیابت نوع 2 بیشتر شایع است. دیابت نوع 2 اغلب دارای چاقی قبل از شروع آن است. اگر به موقع تشخیص داده نشود، وزن به تدریج کاهش می یابد.
وقتی دچار دیابت هستید، کلیه شما آسیب دیده است، پس چگونه می دانید که آیا شما نفروپاتی دیابتی دارید، باید علایم نفروپاتی دیابتی را بدانید.
علائم نفروپاتی دیابتی
1، پروتئینوری: نفروپاتی دیابتی در ابتدای پروتئینوری بالینی ندارد و تنها می توان از میکروآلبومینوری با رادیوایم ایمونیزاسیون تشخیص داد. تنها علائم مرحله اولیه نفروپاتی دیابتی بالینی پروتئینوری است و پروتئینوری به تدریج از متناوب به حالت مداوم پیشرفت می کند.
2، ادم: در مرحله اولیه نفروپاتی دیابتی بالینی، ادم معمولا وجود ندارد و چندین بیمار ممکن است ادم خفیف قبل از اینکه پروتئین پلاسمای کاهش یابد، وجود داشته باشد. اگر مقدار زیادی پروتئینوری وجود داشته باشد، پروتئین پلاسمای کم و ادم ضعیف می شود و بیماری به مرحله دیررس می رسد.
3 فشار خون بالا: شیوع پرفشاری خون در بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 بدون بیماری کلیوی نسبت به افراد سالم افزایش نیافته است. بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 دارای فشار خون بالا بودند، اما در مقایسه با پروتئینوری، نسبت فشار خون بالا افزایش پیدا کرد. در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک و پرفشاری خون، این فشار خون بالا اغلب متوسط ​​است و برخی از آنها شدید هستند.
4، نارسایی کلیه: پیشرفت نفروپاتی دیابتی بسیار متفاوت است. برخی از بیماران مبتلا به پروتئینوری خفیف برای سال ها، اما عملکرد طبیعی کلیه، و برخی از بیماران با پروتئین کم ادرار، به سرعت می توانند سندروم نفروتیک، وخیم تر شدن عملکرد کلیه، و در نهایت اورمیا ایجاد کند.
5، کم خونی: بیماران مبتلا به AZOTE ممکن است کم خونی کم خونی داشته باشند.
6، سایر عوارض اندامها: بیماریهای قلبی عروقی، مانند نارسایی قلبی، انفارکتوس میوکارد؛ نوروپاتی، مانند نوروپاتی محیطی؛ مثانه نایروژنیک می تواند زمانی رخ دهد که اعصاب اعصاب درگیر باشد. رتینوپاتی، نفروپاتی دیابتی تقریبا 100٪ با رتینوپاتی است، اما رتینوپاتی شدید لزوما نشانه بیماری کلیوی نیست. هنگامی که نفروپاتی دیابتی پیشرفت می کند، رتینوپاتی اغلب تسریع می شود.
با توجه به علائم نفروپاتی دیابتی، می توانیم وضعیت خودمان را بدانیم و درمان مناسب را در زمان پذیرش بدانیم، در حال حاضر درمان اصلی در طب غربی داروهای ضد فشار خون و برخی داروهای دیگر هورمون است، اما اثر درمان خیلی خوب نیست و نمی تواند عملکرد کلیه را در آخرین بهبود دهد. سپس پیشنهاد می کنم که یک درمان طبیعی دیگر در چین را درنظر بگیرید که این درمان به بیشتر و بیشتر بیماران دیابتی نفروپاتی کمک می کند، بنابراین اگر شما علاقه مند هستید، لطفا به عنوان پیام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: